Alla inlägg under december 2014

Av Ann-sofie Ahlgren - 14 december 2014 22:07

Såg nåt liknande på en annan blogg och tyckte de var lite kul så tänkte försöka mej på en egen lista. Hehehee....Jaja...ni behöver inte bli för upphetsade här.Sååå spännande lär de inte bli :)
Here we go:

1) När jag var liten hade jag tics under en period , då jag hostade till typ 15 gånger i minuten.De gick som tur va över...
2) Under största delen av min barndom kunde jag inte andas genom näsan
3) Jag har därför opererat bort polyper (2 gånger) ur näsan..samt mina tonsiller ur halsen.
4) Jag tror på spöken..har alltid gjort
5) Jag är rädd för lik
6) Jag sjunger ALLTID i duschen
7) Jag kan inte dricka vatten som är tappat från en kran på en toalett...nope...*ryser*
8) När jag var liten och tittade på tv så måste jag alltid springa bort ur rumnet när programmet var slut så inte tv hallåan skulle se mej...
9) Jag är bra på att reda upp trassliga fiskenät
10) Jag har varit inne på Moulin Rouge
11) Jag har ALDRIG kört moppe
12) Min favoritblomma är nattviol
13) När jag går i affärer blir jag ofta tagen för att vara ett biträde och folk kommer fram och frågar mej saker
14) Jag är livrädd för att tappa mina tänder och inbillar mej ofta att mina tänder e lösa.En gång så pass intensivt så jag gick till tandläkaren och sa det...jag tror alla mina tänder är lösa.De va dom inte...
15) Jag har en märklig önskan om att någongång äga en begravningsbyrå ( lämpligt med tanke på nr 5...??..)
16) Jag har rivit upp toalettdörren när Kikki Danielsson satt där inne...hups förlåt..(vem? Googla! )
17) Jag är rädd för remmare...i vattnet ni vet

Nu kommer jag inte på nåt mer..gud va tråkig jag var... gonatt!!

Av Ann-sofie Ahlgren - 8 december 2014 20:09

Fick svaret på min MR idag..och..INGA nya plack! Ou jee..ou jee..oujeeoujeeoujee! ?
Lemtrada verkar inte vara några dåliga grejjer! Lemtrada äääääääger...Lemtrada e feett!!Okeeeeeeej jag slutar....?
Symptomen jag haft nu är högst antagligen gamla plack (som de finns typ 1 miljon av ) som av någon orsak börjat ge symptom.De kan dom göra..vid ex infektion...hög stress...osv..såkallade pseudoskov,eller spökskov. Men de att de inte kommit några nya plack är ju A och O. High five!

Ovido - Quiz & Flashcards