Alla inlägg under april 2014

Av Ann-sofie Ahlgren - 3 april 2014 19:01

Jaa herregud..Om ni minns när jag senast skrev..i fredags..hur TRÖÖÖÖTT jag var efter behandlingsveckan + allergimedicinen som däckade mej totalt..så minns ni kanske att jag skrev att NU ska de vilas. Jag stängde av datorn..stupade i säng och hann tänka ..guuuud så skööönt. 5 minuter senare vaknar jag till av att Samuel kaskadkräks brevid mej i sängen....    !!??=))(Y&TR&%%E¤WW¤%W#Q%¤!!!!!!!

Jääävla skit tänkte jag...dethär är preciiiis vad jag INTE behöver nu!! Men men...va gör man..den natten torkades det kräks och åts vitpeppar..Ett par dagar frammåt gick jag och bad till gud att inte jag skulle få det också.Och det verkade fungera. Trodde jag. För natten till onsdag..4 dagar senare!..ja då vaknar jag på natten och mår nog lite illa..ligger där och vrider mej en stund men inser sedan att detta inte kommer att gå över utan jag har nog åkt på det jag med. Går upp och lägger mej på soffan...närmare till toaletten. Åååå de e så vidrigt!För finns det nåt mer jag har panik över mer än magnetröntgen ( och tandläkare och lite fler saker ) ja då är det att spy. Jag HATAR att spy! Så en stund INNAN jag spydde så låg jag och grät för att jag kommer att spy....sedan en stund efter så låg jag och grät för att jag faktiskt spydde. Usch!!! Hemskt!!!


Jag är fortfarande jävligt matt...såklart. Och det retar mej..att detta var ju veckan jag skulle hämta mej och samla krafter från behandlingen..men så åkte jag på detta..tackskajagha...  

Mitt nya motto hädanefter är: Det KAN alltid..och kommer troligen ALLTID att bli värre.

Annars då...jo min klåda är kvar. Utslagen är väck men kliar det gör det...överallt. Vet inte om jag kanske borde ringa om det..kanske behöver jag äta lite allergitabletter eller nåt ett tag..jag vet inte..men nån reaktion e det juh. Vet ni hur jobbigt det är när de kliar I handflatorna och UNDER fötterna. Det e skitknepigt..


Nu hoppas vi bara att resten av familjen klarar sej undan magsjukan...men som sagt..troligen får dom det..sen tar den säkert ett varv till genom oss alla...jodåsåatt... *ironi*  

Ovido - Quiz & Flashcards