Alla inlägg den 26 september 2014

Av Ann-sofie Ahlgren - 26 september 2014 15:18

Länge sen jag skrev nu..har inte hänt så mycket.Lunkar på i vardagsmaket...Jobbet tar mycket energi just nu...de är tungt just nu och känner mej ganska sliten p.g.a det. Inte så mycket fysiskt..men psykiskt.De är lite en dag i taget principen som gäller.

Imorse vaknade jag...med värsta duckfacet...inte så snyggt. Tack Lemtrada för att du gett mej herpes. Övreläppen är full av blåsor och uppsvullen så jag ser inte klok ut. Men men...de är väl smällar man får ta om nu Lemtradan gör sitt jobb och ser till att inga fler plack uppenbarar sej i min hjärna.

På tisdag ska jag till tyks nu då äntligen..första kontrollen sedan behandlingen.Får se då va de går ut på.Vore ju onekligen intressant att få göra en MR för att se...om behandlingen hållit sjukdomen stilla.

Ovido - Quiz & Flashcards