Alla inlägg den 28 mars 2015

Av Ann-sofie Ahlgren - 28 mars 2015 09:31

Jag slapp inte undan de denna gång heller.Hela kroppen är röd och de KLIAR!!
Inte farligt men lite jobbigt.Annars då...igår va de bättre än de är idag.Idag känner jag mej mer urvriden..huvudet är segt.Lite huvudvärk..lite skakig. De går i vågor.
Men överlag är jag nog piggare än förra omgången och de är ju bra.
Konstant hungrig är jag fortfarande..pga kortisonet.Men sen när jag ätit får jag ont i magen.Jaa...ont i mellangärdet..ganska högt upp..känns som ett hål rakt igenom.Men men...de är också bekant från tidigare kortisondropp. De jag nästan hade glömt bort var de när de blir så att de känns som kroppen var ett stort blåmärke..men de kom de också.Igårkväll :) T.o.m mitt på huvudet känns de ömt. Visst e de konstigt..hur de kan bli? Nytt för " i år " är att synen påverkats lite.Jag ser sämre..och lite suddigt.Tror de är främst på höger öga. Och de är inte hela tiden..utan kommer och går lite.Men de blir nog bra de med!

Ovido - Quiz & Flashcards