Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Ann-sofie Ahlgren - 4 februari 2014 15:01

Jag mår ju mycket bättre nu.Men just nu verkar de stamppa lite på stället.Jag mår bra..synen är okej..förutom att den fortfarande inte hänger med i några snabba rörelser..och det ger mej lite yrsel och lite balanspåverkan.Eller om de är tvärtom, de vet jag inte.Vad som är ägget och vad som är hönan. Men tror de är så att de är ögonen som är den största boven i dramat här.


Märker de på saker som..tex häromdagen när jag skulle gå över vägen..och skulle titta till vänster och till häger om de kom någon bil.De va svårt..den rörelsen hängde inte ögon med i och jag kände mej osäker om jag kunde gå över nu eller inte.Därför vågar jag knte ännu köra bil heller. Märker också att de är knepigt när jag skall ögna över tangentbordet när hag ska skriva..att pricka rätt.


Men herregud..de e småsaker jämfört med hur de va för bara en vecka sedan..för att inte tala om för 2 veckor sedan.


Lite känslig e jag också för stök och stoj...  vilket ord...joo men alltså..går jag i affären och de är jättemycket folk ich ljud och rörelse så blir de lite kaos i huvvet. Eller som när jag var på jobbet och lämnade sjukintyget..Då kom en av våra boare fram och rev i mej och försökte smita in i köket..och samtidigt som jag försökte hindra honom från det så kom en annan boare fram och pratade..hade tusen frågor och fråga fråga fråga..och samtidigt stod några arbetskamrater och pratade en bit ifrån..och jag bara kände HJÄÄÄÄÄLP!! Ta mej härifrååån! De blev för mycket för min stackars hjärna..  

Meeen de blir nog bra med den saken också.För övrigt önskar jag de kunde bli sommar nu.Tänkjuverimatch

Ovido - Quiz & Flashcards