Alla inlägg den 11 december 2013

Av Ann-sofie Ahlgren - 11 december 2013 20:11

Nu har min tunga igen återgått till att vara sitt gamla jag..nästan iallafall. Så jag antar att skovet  var över för denhär gången nu då..Öronbubblet har också försvunnit..men ljudkänslig e jag fortfarande..vissa ljud gör att man vill släppa de man har i händerna och gå runt med fingrarna i öronen   Hur länge satt det i....3-4 veckor? Får kolla bakåt i bloggen och se. Det var ju en av orsakena varför jag startade bloggen..som en dagbok för mej själv. Man tror man kommer ihåg, men de gör man ju inte. Speciellt inte jag..jag minns ju fan inte ett skit.


Har legat hemma i sängen nu i 3 dagar..förkyld som attan..men imorgon tänkte jag försöka släpa mej till jobbet. Hinner inte vara sjuk   



Ovido - Quiz & Flashcards