Alla inlägg den 21 december 2013

Av Ann-sofie Ahlgren - 21 december 2013 18:00

Men tittar man ut så tror man ju att det är slutet av september. Vilken vinter vi har. Grått och trist börjar det vara nu..och nån julkänsla vill ju inte riktigt infinna sej.   


Julklappen som var till oss alla flyttade in hos oss i onsdags. Ett litet busfrö..vår lilla Wilson. Wilson är alltså en katt. Ska lägga in bilder , men de får bli till en annan dag    Han glädjer oss alla, och är så söt så.


Granen tänkte vi vore smart att hoppa över i år..helt okej. men..igår fick jag ställa bort mina hyacinter och min amaryllis också eftersom Wilson tyckte dom va smaskiga att tugga på..men dock inte så hälsosamma.


Nu e de 2 arbetsdagar kvar innan julledigheten i 6 dagar. Ska bli skönt..för även om jag nu mår bra så är jag väldigt trött..och varje morgon är som att föra ett krig mot mej själv.


Skön och fridfull jul till er alla   

Ovido - Quiz & Flashcards