Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Ann-sofie Ahlgren - 1 januari 2014 16:26

Så var det då 2014. Nyårsafton förlöpte lungt..åt god mat och tittade på film tillsammans med familjen och katten.Inga konstigheter.

2013 kommer väl mest bli ihågkommet för året då alla möjliga konstiga saker började hända med min kropp..och som tillslut, i slutet av året gav mej min MS diagnos.

Men de var också året då Anders startade sin firma, Skärgårdens Bil & BåtTvätt.      

Och de va året då jag bytte avdelning och började arbeta bara dagtid.   

Vad 2014 för med sej återstår att se   


I år dammade jag av det gamla klassiska nyårslöftet..att dethär året ska jag minsann lyckas gå ner i vikt. Jaaaajaa..skratta på ni..de BJUDER jag på..moahahahah!!


Satt och funderade häromdagen...när vi träffades..Anders och jag..jaa då va jag en sprudlande pigg..någolunda smal och kanske liiiite snygg..frisk.. 26 -27åring   . Och vad har han nu.. 4-5 år senare? Jo en trött rugguggla..+ 20 kg och MS..hahahahahahah!!! Jaa fy fan..snacka om omvandling..  Fatta hur smal jag va då? Och inte fan va man nöjd då heller...karma..jag svär. Nåja..men NU SKA DOM BORT!! Det kan ju inte va så jävla svårt.Eller jo..de e de juh..men omöjligt e de iallafall inte. Såååå beach 2014..here i come..     

Ovido - Quiz & Flashcards