Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Ann-sofie Ahlgren - 20 januari 2014 20:42

Halv 12 ifag satte jag mej på en "pinnstol" på tyks och blev kopplad till kortisondroppwet..som tog c 3 timmar.Tycker nån kunde donera liiite bekvämare stolar till tyks...masku?ikea?Nååån??

Allt gick bra och de enda jag märkte undrr tiden var en hemsk metallsmak i munnen.Helt normalt tydligen.1000 mg kortison per dag komner jag få nu.Det kunde väl nocka en häst...
När jag kom hem var jag vit dom ett lakan i ansiktey.
.också helt normalt att man blir tydligen.För att sen bli rödflammig.Ombyte förnöjjer..hehee

Skakig och darrig med en puls på 130 är/har jag nu.Kortison i den dosen gör att kroppen går på högvarv..och sömnlöshet lunde jag räkna med.Imorgon igen!

Sorry för alla stavfel osv..men orkar inte anstränga mej met idag..hoppad de är läsbart.Får komna med en bättrr samnanfattning sen när jag kan se ihen.

Ovido - Quiz & Flashcards